Om Akzell CRM system2017-04-28T09:47:09+00:00

Baggrunden for Akazell CRM System

Alle informationer om dialogen med kunder, møder, ordre, faktura og betalinger tager meget tid i hverdagen. Vidensdeling er vigtig i både små virksomheder, mellemstore virksomheder og helt store virksomheder.

Her kommer Akazell CRM System ind i billedet. Derfor blev Akazell CRM System udviklet. Ideen var at sikre et hurtigt overblik over den enkelte kunde.

Formål:
Akazell CRM Systemet er bygget op på baggrund af et ønske om at have et mere simpelt system til at samle informationer om kunder og potentielle kunde kontakter.

Akazell CRM Systemet skal sikre en nem deling af kundedata i en hvilken som helst virksomhed.  Det skal være muligt at have et overblik over potentielle kunder og eksisterende kunder et og samme sted.

Flere bruger skal kunne tilgå samme eller forskellige data i systemet. Så den eksisterende historik på kunderne kan deles af alle brugerne.

Historien:
Akazell CRM Systemet startede i 2005, hvor Thomas Cuno havde et mindre webbureau og nogle sideløbende projekter. For at holde styr på kontakter og kunder var det nødvendigt med et database system, hvor informationerne om dialogen og aftaler med kontakterne blev gemt, og nemt kunne findes frem igen.

De ansatte i virksomheden kunne med Akazell CRM Systemet dele informationer om kunderne og dermed give en bedre kundebetjening. Samtidig var det nemt at sende tilbud og aftaler ud til kunderne.

Akazell CRM var født og blev hurtigt en uundværlig del af virksomheden.

Mange flere funktioner er kommet til med årene og systemet er stadig under udvikling. Men de basale funktioner som er kernen i enhver virksomhed, er stadig fundamentet for systemet.