Oprette kontakt
Klik på Kontakt:

Klik derefter på Opret Kontakt. Du får nu dette skema frem og kan begynde at indtaste oplysninger om din første kontakt:

Du kan enten indtaste oplysningerne manuelt i de forskellige felter, eller søge på et firmanavn og automatisk få overført oplysningerne. Indtast et firmanavn i feltet Firma og klik derefter på Søg:

Klik på det firma, du vil have som kontakt, og tryk på Add Details, og oplysningerne bliver nu automatisk lagt ind på din kontakt:


Du kan nu vælge at indtaste de manglende oplysninger som f.eks. CVR-nr.
Længere nede på siden kan du vælge mellem forskellige firmatyper ved at klikke på Firmatype – Vælg værdier og klik på det, der gælder for din kontakt:

Nederst på siden kan du vælge følgende:
-
Firma størrelse – klik på Vælg firma størrelse og vælg et antal medarbejdere
-
Kredit gruppe – klik på 8 dage og få forskellige muligheder
-
Kunde type – klik på Vælg kunde type og vælg mellem kunde eller leverandør

Derefter kan du tilføje kontaktpersoner i den oprettede firmakontakt ved at udfylde personoplysninger i højre side. Hvis du skal have flere kontaktpersoner på samme kontakt, skal du klikke på Tilføj kontakt person:

Klik til sidst på Gem i nederste venstre hjørne:

Du får nu dette skærmbillede frem, hvor du har mulighed for at tilføje en aktivitet. Her kan du:
-
Tilføje et notat til din kontakt
-
Klikke på Aktivitet og vælge f.eks. Ringet op, talt med beslutningstager
-
Tilføje en påmindelse

For at tilføje en påmindelse, klik på Tilføj påmindelse. Udfyld de forskellige felter bl.a. med tidspunkt for påmindelse, og klik til sidst på Tilføj påmindelse:

Derefter får du en oversigt over dine påmindelser. Du har nu følgende muligheder:
-
Tilføje endnu en påmindelse
-
Downloade iCalendar begivenhed
-
Udsætte begivenheden til næste hverdag
-
Redigere i begivenheden
-
Slette begivenheden
-
Du kan også slette begivenheden ved at klikke her og derefter på Slet valgte