Bookingvejledning – kategorier2017-05-01T09:45:20+00:00

Bookingvejledning – kategorier

 

Her opretter og kontrollerer du de kategorier, som du gerne vil inddele dine ydelser i.

A. Klik her for at oprette en ny kategori.

B. Her er navnene på de kategorier, der er oprettet. Klik på et navn for at redigere kategorien.

C. Via pilene bestemmer du hvilke kategorier, der skal stå øverst, når kunden booker en ydelse på forsiden. Klik på en pil for at ændre rækkefølgen.

D. Her ser du om kategorien er aktiv (dvs. vises på forsiden). Klik på ikonet for at deaktivere eller aktivere.

E. Ved at klikke på dette ikon kan du ligeledes få adgang til at redigere kategorien.

F. Ved et klik på skraldespands-ikonet bliver kategorien slettet.

Ved et klik på A (opret ny kategori) eller på B eller E (rediger kategori), vises dette skærmbillede:

G. Klik her for at komme tilbage til oversigten over kategorier.

H. Angiv et navn til kategorien.

I. Som standard er der valgt ’Forældremenu’. Dette betyder at den kategori du er ved at oprette, er en hovedkategori. Ønsker du at den i stedet skal være en underkategori til en af de allerede oprettede kategorier, skal du i stedet klikke i højre side af rullemenuen og vælge hvilken kategori den nye kategori skal være undermenu til.

J. Skriv en beskrivelse af kategorien. Denne vises ikke på forsiden.

K. Sæt kategorien til aktiv, hvis du ønsker, at den skal vises på forsiden.

L. Her er det muligt at uploade et billede til kategorien. Pt. vises kategoribilleder ikke på forsiden.

M. Her vælger du hvilke ydelser der skal være i den nye kategori. Det er muligt at have den samme ydelse i flere kategorier.

N. Klik på Gem for at gemme din kategori.